Alla inlägg under oktober 2011

Av Stefan Manning - 31 oktober 2011 17:38

Efter sju sorger och åtta bedrövelser har jag nu äntligen fått in min anmälan till TEC100 den 14 april nästa år. Då skall ja upp och ta revansch. Denna gång gång skall jag bara ha mina 100 miles.

Nu har jag lite erfarenheter att plocka fram och dom skall jag verkligen ta i beaktande. Jag är grymt sugen på att få springa denna tävling igen.

Av Stefan Manning - 31 oktober 2011 11:56

Väntar otåligt på att anmälan till Täby Extreme Challenge 100 miles (TEC100) skall öppna. Do har sagt idag kl 12:00. Men inte fan har dom öppnat. vad i helvete sysslar dom med? jag börjar bli gruvligt otålig nu. Säger man 12:00 skall man fanimej öppna 12:00. Och kan man inte öppna tills dess, får man var så god och meddela detta i trådarna på våra forum. Grrrrrr

Av Stefan Manning - 31 oktober 2011 05:41

Igår ägnade jag och carina en heldag till att planera bröllop. Vi har säkrat upp några grundläggande parametrar och kollat in plats för vigsel med mera. Det börjar nu så sakta ta form. Men mycket återstår. Jag tror att detta kommer att bli riktigt häftigt.

Av Stefan Manning - 29 oktober 2011 20:24

Hej go vänner. Ni glömmer väl inte att ställa om tiden till vintertid? Nu går vi verkligen in i den mörka tiden och nedräkning till vintersolstånd och sommartid åter börjar, vilket blir den 25:e mars.

Jag har sprungit runt och dragit tillbaka klockor redan nu, så det är gjort tills imorgon. Dessutom är det även dags att plocka fram vinterutrustningen. Icebugs, reflexvästar, pannlampor, löparvantar etc...

Av Stefan Manning - 29 oktober 2011 19:55

Idag blev det en lugn löprunda till Humlebadet med Carina, jag var bara tvungen att få visa Henne den fantastiska höstprakten däruppe. Det är väl nästa sista chansen att få se det. Det tog sin lilla tid idag, men det blev många stopp för tt hala fram kameran och ta vackra höstbilder.

Av Stefan Manning - 28 oktober 2011 23:01

Nu har jag snickrat ihop min inlämningsuppgift i ämnet proteiner. Jag skall låta pappret ligga lite och titta igenom det igen imorgon. Korrekturläsa och eventuellt fånga upp lite felaktigheter eller förtydliga. Det brukar vara bra om den får ligga en dag innan man gör den slutligliga knådningen.

Av Stefan Manning - 28 oktober 2011 16:37

Då var vi där igen, då. För 43:e gången detta år. Äntligen fredag och allt det där. Den nya helgen kommer att bli riktigt fullsmockad med saker som skall hinnas med. Frågan är bara om allt kommer att hinnas med. TGIF på Er...

Av Stefan Manning - 28 oktober 2011 06:24

Hmmmm.... Jag skall se om jag kan få komma iväg och träna idag. Det verkar sitta djävligt långt inne just nu. Hade tänkt att springa in till jobbet idag, men fick överge dom planerna. Jag skall se om jag kan komma till träning till lunchen. det jag är i starkt behov av, är styrketräning. Men jobbet har gjort allt detta sönderryckt nu...

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards