Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av Stefan Manning - 12 oktober 2011 22:32

Ikväll var vi ute med LEK gänget. Det blev gång för min del. Mest för säkerhets skull. Jag lade däremot in några lätta och mycket korta löpinslag, för att känna på knät. Det kändes på det hela riktigt bra. Men jag hade också ett Vulcan värmeskydd över knät.

Av Stefan Manning - 12 oktober 2011 16:27

Nu är jag kapitalist igen. Jag hade 100 Ericssonaktier som bara låg och drällde. Dessutom tyckte jag att det var en värdelös berg- och dalbaneaktie. Som den skiten sålde jag av och istället köpte jag lite aktier i Carlsberg. Det kändes mer motiverande...

Av Stefan Manning - 12 oktober 2011 13:30

Lunchträning idag. Huvudnumret blev ett 45 minuters spiningpass. Innan dess hann jag med lite styrketräning och fokuset låg mest på låren under de ynka 10 minutrarna jag hade på mig. Efter passet blev det en uppfriskande jogg i bastun.

Av Stefan Manning - 12 oktober 2011 07:23

Nu måste jag på allvar börja fundera på träning igen. Jag har kommit så långt att skadan blir hanterbar och jag räknar med att försiktigt komma igång tidigast till helgen. Även en tävlingsplanering för nästa år måste till, där fokuset skall ligga på min väg till Badwater.

Och sist men defenitivt inte minst viktigt. Det skall planeras för bröllop. Detta kommer att vara huvudfokus under nästa års första del. Den idé jag och Carina håller på att mecka med, kräver att en hel del parametrar klickar in och det måste lösas hyfsat snart.

Så planeringen för 2012 kommer så att säga att bli dubbel. Me like...

Av Stefan Manning - 12 oktober 2011 05:39

Vaknade och var totalförvirrad. mer än vanligt. Då passar det bra att åka till jobbet, där man kan hitta likasinnade  ;-)

Jag tänkte, trots att det är LEK ikväll ge mig på lite träning idag på lunchen. Då finns det något att se fram emot.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards