Direktlänk till inlägg 7 augusti 2012

Dåligt Bloggplatsen!

Av Stefan Manning - 7 augusti 2012 12:10

Jag blir allt mer anti mot allt vad reklam heter. Finns det något mer som är så påträngande in i den privata sfären som reklam. Det skulle väl vara telefonförsäljare. Men till och med här på bloggplatsen är ju hela djävla sajten konatminerad med reklam.

Om jag klickar på Kommentarer i mitt redigeringsläge, så när den sidan laddas in, så kommer det en stor djävla reklamblaffa och lägger sig mitt framför alla ikonerna där jag skall navigera. Jag är så jäkla trött på detta att jag funderar på att hitta andra alternativ. Det som retar mig mest med bloggplatsen är att jag till och med pyntade 100 spänn för att slippa reklamen i ett år. Och gjorde jag det? I helisicke heller. Det är bara reklamfritt på den bloggen Ni läser, men jag har fortfarande kvar skiten i mitt editeringsläge. Detta slöar ner inladdningen av sidan rejält, bara för att alla dynga skall in. Dessutom ändrar sig rutstorlekarna, så när jag ibland har klickat i fältet för att skriva en rubrik på ett nytt inlägg. Så precis i det ögonblicket jag skall klicka i fältet, så hoppar det till och reklambanner ovanför blir dubbelt så hög, med påföljd att jag istället klickar på reklambanner. Arrrggghhhh....!

Måtte djävulen ta all reklam! Och måtte djävulen ta bloggplatsen som inte kan hålla skiten borta trots att man betalar för det!! Blir det inte bättring, så flyttar jag.

 
 
Ingen bild

Helena

9 augusti 2012 20:46

Hej!

Läser din blogg lite då och då, vill gärna tipsa om wordpress.com, där kan man starta blogg gratis och göra många inställningar själv.
Det tar en liten stund kanske att i början ställa in hur man vill ha det men sen rullar det på.

//Helena


Stefan Manning

9 augusti 2012 21:37

Hej Helena,
Jag log lite när jag såg Din kommentar. men jag är i full färd med att bygga upp en ny blogg på just wordpress. Och jag räknar med att kunna öppna den mycket snart. :-)
/Stefan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stefan Manning - 10 augusti 2012 10:43

För att fortsätta följa mig. Gå till: http://ultrastefan.wordpress.com   Denna blogg uppdateras inte mer. Bloggen kommer dock att ligga kvar som arkiv. Detta är sista inlägget! ...

Av Stefan Manning - 10 augusti 2012 10:38

Hej kära läsare! Detta blir mitt sista inlägg på Bloggplatsen. Jag har tröttnat lite på denna webbplats och all reklam som skitar ner här. Ni har inte märkt något eftersom jag betalat för att hålla den reklamfri. Men det är ett mörker när man skall...

Av Stefan Manning - 9 augusti 2012 15:47

Nu fick jag tummen ur och besökt tandläkaren. Efter att ha haft lite ont i tänderna under ett par veckor fikc det vara nog. Jag ringde ner till Folktandvården för att boka en tid. Sköterskan som tog emot samtalet frågade om jag kunde vara där inom en...

Av Stefan Manning - 9 augusti 2012 11:38

Onsdag i mitt liv betyder en enda sak - LEK. Dagen då LEK-gänget samlas. Vi tränar lätt och äter en bit mat efteråt. Vi är tre par som gör detta varje onsdag. Nåja. Några gånger har vi fått hoppa över, men de har varit lätt räknade. Igår var det min ...

Av Stefan Manning - 8 augusti 2012 15:04

Nu har jag packat akutväskan om jag skulle behöva åka in till akuten. Vilket kommer att ske nästa hjärtflimmer. Det är inte som en läkares akutväska utan mer grejer som är bra att ha med sig under de långa väntetiderna. A4 kollegieblock, penna, reser...

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012
>>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards