Alla inlägg den 9 augusti 2012

Av Stefan Manning - 9 augusti 2012 15:47

Nu fick jag tummen ur och besökt tandläkaren. Efter att ha haft lite ont i tänderna under ett par veckor fikc det vara nog. Jag ringde ner till Folktandvården för att boka en tid. Sköterskan som tog emot samtalet frågade om jag kunde vara där inom en kvart. Dom hade fått ett återbud. Visst kunde jag det. Nu är jag tillbaka och ca en tusing fattigare. Men nu blev det undersökt och jag hade inga hål! Men en gammal lagning som höll på att ge sig, den skall fixas vid ett senare tillfälle. Passade även på att boka tid hos en tandhygenist. Den som en gång sa att gå till tandläkaren nuförtiden har blivit en klassfråga, vill jag nog ge en klapp på axeln. För initialt lär jag få pynta ytterligare ett par tusingar. Scheisse!

Av Stefan Manning - 9 augusti 2012 11:38

Onsdag i mitt liv betyder en enda sak - LEK. Dagen då LEK-gänget samlas. Vi tränar lätt och äter en bit mat efteråt. Vi är tre par som gör detta varje onsdag. Nåja. Några gånger har vi fått hoppa över, men de har varit lätt räknade. Igår var det min och Carinas tur att stå som värd och kvällens tema blev stavgång.

Och med tanke på detta tema döpte vi tillfälligt om oss till STEK - STavgångssällskapet EfterKälken. Tack för igår mina vänner.

Tidigare månad - Senare månad

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012
>>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards