Alla inlägg den 6 augusti 2012

Av Stefan Manning - 6 augusti 2012 22:23

Aj, aj. Det ilar rejält i en tand. Det ser inte bättre ut än att jag måste nog kanske uppsöka Folktandvården. Helsicke också. Jag har egentligen inte råd med det nu. Det blir ju ingen billig historia.

Av Stefan Manning - 6 augusti 2012 18:25

Nu har generaldirektören för Tillväxtverket - Christina Lugnet - blivit sparkad. Allvarligt talat, hur tänker hon? Om hon nu sprutar iväg med hundratusentals kronor, borde hon inte kunnat räkna ut att det skulle nå media och få den uppståndelsen som den fått. Att slösa pengar på detta sätt är att be om det och det är så urbota korkat. Det kan ju till och med en förståndshandikappad blåmanet räkna ut.

Rätt åt henne.

Av Stefan Manning - 6 augusti 2012 15:24

Tänkte ta och vila idag,men det sket sig. Jag drivs av en stark längtan att få börja springa igen. Ja, ja! Jag vet! Jag skall bida min tid. Skynda långsamt. Ta det lugnt och allt det där. Jag kan dom där deviserna. Men jag saknar min löpning ändå. Jag lider av att inte kunna springa. Det är en ren tortyr.
Så jag drog på regnstället och gick på en kort runda - 5,2 km - hällande regn. Jag njöt av stunden och tänkte på kommande lopp.

Av Stefan Manning - 6 augusti 2012 12:31

Lite konstigt var det i morse. Carina sa hej då, när hon drog till jobbet och jag somnade om, men vaknade ca 20 - 30 minuter senare. Klarvaken. Men så vaknade jag upp igen, strax efter halv tio tiden!! Hur i helsicke gick det där till? Jag får inte riktigt ihop det där.

Tidigare månad - Senare månad

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012
>>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards