Alla inlägg den 30 september 2007

Av Stefan Manning - 30 september 2007 16:40

Det blev inte mycket av helgens planer som blev förverkligade. Målningen av vindskivorna föll på allt regnande. Jag har fått två DVD-skivor med alla avsnitt från säsong 1 av den serien Heroes. Jag och Carina kollade på första avsnittet i fredags. Det går ju inte att sluta titta på den. Den är ju skitbra! Vi har nu plöjt 8 avsnitt, så nu ligger vi till och med före sändingarna i TV4. Och det bästa av allt är att vi slipper alla reklamavbrott.

I övrigt går insamlingen till spinningen bra. Jag har redan lyckats skrapa ihop 1800 kr. Tack alla Ni, som ställer upp och stödjer detta! Jag hoppas att kunna samla in ännu mer innan spinnigen drar igång.

För en gångs ksull är jag avslappnad på en söndag. I morgon måndag skall jag vara ledig.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards