Alla inlägg den 12 juni 2009

Av Stefan Manning - 12 juni 2009 23:50

Jag älskar denna låten, har alltid gjort. Möjligtvis är denna version mycket bra att lyssna till, men när man ser videon med Tommy Seebach....

Stark töntvarning!  :-)  Visst är det något speciellt med 70-talet  :-)


http://www.youtube.com/watch?v=GFGzGfym-7Y



Av Stefan Manning - 12 juni 2009 20:53

Luftrörskatarren sitter envist i. Hostar fortfarande, fast inte lika illa som förut. Jag har överhuvudtaget inte tränat alls. Det börjar kännas lite enerverande nu. Idag har jag och Carina tapetserat. Vi har en kortvägg kvar. Tänkte även ta fram nålarburken och kleta lite färg på väggen. Får se om jag orka. Jag känner mig fortfarande lite hängig.

Fan vad klen man har blivit.

Av Stefan Manning - 12 juni 2009 12:43

A psychiatrist was conducting a group therapy session with four young mothers and their small children.

"You all have obsessions," he observed.


To the first mother, he said, "You are obsessed with eating. You've even named your daughter Candy."

He turned to the second mother, "Your obsession is with money. Again, it manifests itself in your child's name, Penny."

He turns to the third mother. "Your obsession is alcohol. This manifests itself in your child's name, Brandy."

At this point, the fourth mother gets up, takes her little boy by the hand and whispers, "Come on, Dick, we're leaving."

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards