Alla inlägg den 15 juni 2009

Av Stefan Manning - 15 juni 2009 22:50

Jädrans MAI, att dom inte kan hålla fingrarna borta ur syltburken. Nu kommer det att arrangeras ett nytt Brolopp den 12 juni 2010. Och dom påstår att det är en engångsföreteelse. Undrar om man kan lita på dom denna gång?

Hur som helst har jag nu anmält mig till detta lopp. Jag är ju tvungen, annars kommer jag att förlora titeln - Den som sprungit Broloppet flest gånger. Det är två saker som jag vet att jag är ensam om och det tänker jag försvara. Den ena är ganska lätt. Det är att jag med största sannolikhet är den enda utbildade vapenteknikern inom det svenska försvaret som har gått humanistisk linje (en go kombination - känn på den Ni!) och det andra är flest antal Brolopp.

Så varje gång de pangara på med ett Brolopp är jag ju tvungen att åka ner och det är inte förhandlingsbart och därför skall jag över den där djävla spången till varje pris.

Av Stefan Manning - 15 juni 2009 17:47

Nu har jag varit ledig sedan torsdag och det kändes lite konstigt att gå till kneget igen. Kändes som om man varit borta i evigheter. Det såg ljust ut. En kollega skulle bjuda på fika, men samtidigt blev jag inslängd på ett möte. Grrrrr.....   Han skulle ju redogöra för sitt deltagande i Vätternrundan, ju.

För min egen del är det fortfarande stiltje på träningsfronten. Hostan börjar avta och även snuvan. Så kanske kan man träna lite lätt på onsdag med kompisarna i Efterkälken?

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards