Alla inlägg den 9 juni 2012

Av Stefan Manning - 9 juni 2012 20:09

Idag har jag stegat upp en 160 lång bana runt avdelningen där jag ligger och laddar inför min lilla uppiggande "tävling" i morgon. Det skall bli ett tidslopp - Östra sjukhusets 15 minuters. Jag skall se hur många varv jag kan gå under den tiden. Det känns som ett litet första steg på den långa vägen tillbaka och skall bli ett litet mentalt lyft också. Jag måste ju börja någonstans. He he...

Av Stefan Manning - 9 juni 2012 19:59

Idag fick fira Carinas födelsedag på Östra Sjukhuset. Hon hade bakat tårta och köpt med vetebröd. Siv och Kenth från LEK anslöt, samt även Carinas arbetskamrat Lotta och hennes sambo Anders.Det blev på det hela taget riktigt trevligt. Vi passade på att mycket dämpat sjunga och hurra för Henne. Vi är ju trots allt på ett sjukhus.Carina hade även förbarmat sig över den dåliga sjukhusmaten och tagit med en bit varmrökt lax med hot sås. What a woman!

Av Stefan Manning - 9 juni 2012 08:15

Idag fyller min älskade Carina år. Tyvärr gör min sjukhusvistelse att jag inte kan gratta Henne på morgonen. En mer enastående Kvinna kan inte hittas! Stort grattis på födelsedagen, älskling!

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards