Alla inlägg den 4 juni 2012

Av Stefan Manning - 4 juni 2012 20:24

Carina kom som vanligt på besöka idag och tiden gick så fort. Vi hade så mycket att prata om denna gång. Senare på eftermiddagen kom även Siv och henns dotter Sara upp. Sara hade med sig två serietidningar - Fantomen och Elvis. Det skall bli himla kul att få läsa en Fantomen igen. En tidning jag alltid läste som grabb. Jag var till och med medlem i Fantomenklubben.

Vi hade en riktigt trevlig och avkopplande stund. Det har varit en bra dag idag.

Av Stefan Manning - 4 juni 2012 20:01

Idag har det pratats om att jag skall flytta från intensiven till en eftervårdsavdelning. Det har också pratats om att kunna åka hem, men i väldigt försiktiga ordalag. Det rör sig om en tidsperiod på ca en vecka. Det ultimata skulle vara om jag kunde komma hem till Carinas födelsedag på lördag.

Men att flyttas till en eftervårdsavdelning är det första steget till att få åka hem. En annan avgörande faktor är att man tar bort antibiotikan imorgon. Dessutom skall jag göra en ny datortomografi där man vill se att allt är stabilt. Passerar jag dessa nålsögon kan jag nog börja planera för en hemfärd.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards