Alla inlägg den 19 januari 2012

Av Stefan Manning - 19 januari 2012 22:21

Jag har just nu kollat väderprognosen för Sandsjöbacka Trail marathon och den lämnar allt övrigt att önska. Snö och 17-18/s i vind. Det gäller att plocka fram sitt positiva tänkande och se glad ut. Jag lär nog få användning av min Balaklavaluva i windstoppermateriel.

Det kommer att bli klart karaktärsdanande 43 km att springa. Det lär ju inte vara så mycket lä på Sandsjöbackareservatet. Jag tar på med den tuffa minen och säger bara: "Bring them on!!"

Av Stefan Manning - 19 januari 2012 11:07

Så där nu är jag anmäld till BUM50 - Borås Ultra Marathon. En liten nätt löptur på 50 miles (80,45 km) med start i Skatås och mål i Borås. Loppet går på vildmarksleden upp till Hindås, för att där det senare hakar på Knalleleden som går vidare till Borås.

Detta är ett led i min satsning på att hantera distansultra och att springa lopp, där man är självförsörjande. Det skall bli spännande att få ta sig an denna utmaning. Jag har själv länge grunnat på detta att springa upp till Borås. Nu löste SOK Knallen detta problem åt mig.

Av Stefan Manning - 19 januari 2012 07:54

Jösses! Jag har verkligen sovit stenhårt i natt. Igår kväll skulle jag och Carina titta på vår favvo-serie Homeland. Jag är alltid på säkra sidan och spelar in avsnitten. Igår kväll var det befogat. Jag tror inte ens jag hann se introt förrän jag sov som en stock i soffan. Imorse vaknade jag upp i sängen. Fråga mig inte hur jag kom dit. Så det blir väl till att titta på avsnittet efter jobbet. Men det var verkligen länge sedan jag sovit så här hårt.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards