Alla inlägg den 7 maj 2012

Av Stefan Manning - 7 maj 2012 05:37

Nu sitter jag och planerar in ledigheter. Jag känner att jag är i ruskigt stort behov av sådant. Efter gårdagen 5½ timmas jobb svällde kompbanken med ytterligare 11 timmar. De sista veckorna på jobbet har tagit ganska bra på mig, trots att dom varit korta. Detta märkte jag med all önskvärd tydlighet i Tibro i lördags. När jobbet påverkar mig så mycket att jag knappt mäktar med ett 6 timmars är det dags att sätta ner foten.

Sedan jag blev utbränd 2005 har jag aldrig tillåtit jobbet att inverka på min fritid. Nu var jag snubblande nära att låta det ske. Och nu är det stopp på det.

Av Stefan Manning - 7 maj 2012 05:29

Ingen vidare rolig avslutning på helgen eftersom jag var tvungen att jobba igår. Vi gjorde en systemuppdatering i den minst sagt större skalan. trots att jag förberett så mycket jag kunde, fick vi flera gånger tackla oväntade problem som dök upp längs vägen. Men nu sitter jag här på jobbet på morgonkvisten och kan konstatera att kontrollen blinkar blå. Ett underbart skönt kvitto på att vi lyckades. dessutom hade jag rätt i min teori att det gick att förbereda i förväg. det sparade vi många timmar på. Jag sitter här och känner mig riktigt nöjd, när jag ser resultatet av ett par veckors slit.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards