Alla inlägg den 26 juni 2008

Av Stefan Manning - 26 juni 2008 20:56

Idag blev vi bjudna på lunch av vår arbetsgivare som ett tack för den lyckade installationen i förrgår. Det var ju inte illa. Jag åt en pasta med räkor och lax. Mums fillebabbaba! Åkte hem tidigt och tog en liten nap. Det kändes kanon.

Läste på puls.se om ett säkerhetshål, som tvingade mig att byta password. Inte bara på puls utan även här och på andra sajter. 

Puls.se börjar mer och mer framstå som ett gigantiskt skämt. En admin dom bara plockar in pengar och fullständigt skiter i medlemmarna. Svara inte på mail eller pulspost. Lovar en massa som man inte håller. Om det finns någon tidning eller liknande som gör en tio i topplista på bästa företag. Så skulle Jomsborg AB, som driver puls, hamna överst i tio i topp listan över sämsta företag. Jag uppmanar alla författare till läroböcker i företagsekonomi och affärsutveckling att skriva om puls. Detta är ett skolexempel på hur man INTE skall sköta en rörelse. Bedrövligt, skandal och fördjävligt är mycket milda uttryck om detta. 

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards