Alla inlägg den 6 juli 2008

Av Stefan Manning - 6 juli 2008 23:05

Idga sov jag länge igen. Jag och Carina följde Frankfurt Ironman på webben. Vi hade ett par bekanta som körde därnere. Jag får så mycket inspiration av att följa tävlingarna. Men samtidigt tas man ner på jorden när man ser vilka resultat som krävs för att kunna kvala till Ironman - Hawaii. Blandade känslor med andra ord.

På kvällen tog vi bilen upp till elljusspåret. Tanken var att springa 4 varv, men det blev bara tre. Det var varmt och fuktigt och jag kände vätskebristen. Jag min djävla klantskalle gjorde ju ett rejält nybörjar fel. Drack lite vätska under dagen. Det fick jag lida för nu. Därför bestämde jag mig att det fick räcka med tre varv. Det finns ju ingen anledning att pusha sig på ett träningspass. Å andra sidan ligger det mig inte i fatet att ha kutat tre varv heller.

Nu är det dags för en veckas elände - jobb.  Lyckliga Ni som slipper jobba.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards