Alla inlägg den 29 juni 2009

Av Stefan Manning - 29 juni 2009 23:18

Kan någon vänlig själ förklara för mig varför jag sätter igång och hostar precis i det ögonblick som jag har somnat. Och jag har fan inte hostat på hela dagen!!!

Det är ju fan inte sant!

Av Stefan Manning - 29 juni 2009 17:22

Idag körde jag det första riktiga träningsapasset efter min nästan månadslånga träningsfrånvaro. Och det märktes minsann. Det kändes helt OK att springa, trots värmen (31 grader). Eftersom det var ett tag sedan så tog jag det medvetet lugnt. Det viktiga är nu att få igång kroppen med träning igen och då gäller det att ha disciplin att inte vräka på.

Jag sprang på den alltid rogivande banvallen utmed Mjörn och lyssnade samtidigt på en ljudbok. Det var segt och det var stånkigt och värmen gjorde sitt till. Jag hade med mig en vattenflaska också. Som sagt ingen fart var det. Det viktigaste nu är att få tillbaka kontinuiteten igen och då kommer det andra automatiskt. Totalt blev det 6,54 km och jag tog ganska modesta 48 minuter på mig. Men jag är himla nöjd med att få komma ut och kuta igen.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards