Alla inlägg den 3 juli 2009

Av Stefan Manning - 3 juli 2009 21:39

Nu är vi i Partille och förbereder oss för den första övernattningen här. vi har flyttat en hel del småpryttlar och skall plocka in dessa i hyllor och skåp. Men först när vi kom hit gick vi ut och käkade på den lokala krogen. Sedan tog vi en powernap i våra nyinköpta Baden-baden i solnedgången. Idyllen förstärktes med en kall öl. Nu skall vi börja plocka lite.

Nu har vi det bra, för första gången på väldigt länge kunde jag och Carina koppla av helt. Vi kan knappt själva tro att det är sant.

Av Stefan Manning - 3 juli 2009 14:50

Idag har vi varit och köpt varsin fin Baden-badeb stol i trä med dynor. Ikväll skall vi sitta på vår terass och inmundiga öl och vin och bara njuta. Vi kommer att plocka en del på det nya stället.

Dessutom har säljannonsen gåt ut på Hemnet. Det börjar röra på sig....

Av Stefan Manning - 3 juli 2009 10:30

Vi har redan gjort ett par turer. Telefonen är inkopplad och nu gäller det att få numret nixat, innan alla korkade och klämkäcka telefonförsäljare börjar ringa. Förra gången tog det en halv dag. Och det sista jag vill, är att prata med dessa nötter. Ja, ja säger en del - "de gör ju bara sitt jobb". Ja, ja säger jag väljer man ett sådant jobb frivilligt så får man ta det. Dessutom har jag fan inte bett om att dom skall ringa. Dom gör intrång i mitt privatliv. Så det skitsnacket köper jag icke.

Nästa tur ner till Partille så skall vi stanna till vid Jysk och köpa två Baden-baden  :-)    Oh yeaah! Dags för att bli livsnjutare...

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards