Alla inlägg den 4 juli 2009

Av Stefan Manning - 4 juli 2009 17:20

Idag var det tillbaka till byhålan Gråbo. Nu skulle det städas inför visningen. Samtidigt passade vi på att hämta mer prylar. När jag kom in på Netto idag påmindes jag starkt om den byhålekaraktär Gråbo har. Nu har vi lite kvar att göra imorgon, sedan får pöbeln och alla djävla nyfikna grannar komma och titta. Det kommer inte att hitta ett enda piss senasationellt när de smygöppnar dörrar och skåp för att se vad vi har. Tji fick ni era nyfikna djävlar, vi har redan tagit med alla sexhjälpmedel, droger och annan skit....

Nu stundar dagens hårdaste pass. Knäcka öl på terassen....

Av Stefan Manning - 4 juli 2009 08:52

...vilket vackert väder, som Peps sjöng. Jag vaknade upp för första gången i Partille, i vårt nya gemensamma hem. Som vanligt höll jag på att säga. Det är grymt varmt ute. Vi sov med öppna fönster och öppen balkongdörr. natten tillbringades på luftmadrass, som det anstår nyinflyttade personer i deras första pionjäranda.

Jag har inte ett jädrans dugg lust med att flytta, jag vill ligga på terassen och glassa...

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards