Alla inlägg den 26 april 2010

Av Stefan Manning - 26 april 2010 06:11

Det här nya uppdraget har även förgreningar in i min privata sfär. Den kursen jag läser på distans - Webbgränssnitt Databaser - handlar delvis om det jag skall göra på jobbet och den har många beröringspunkter. Så nu kan jag förena nytta med nöje. dessutom får jag ett personligt kvitto att mitt taktiska och strategiska tänkande när det gäller fortbildning och arbetsmarknaden har varit klockrent 100% korrekt.

Men detta kommer att kräva en hel del personlig planering. Jag måste nu synka detta detta jag nämnt, med viktminskning, träning samt att en gång för alla få klart i vår lägenhet. Det kommer att bli svårt att få all tid att gå ihop helt enkelt. men det skall vi nog få till. dessutom skriver jag lite sporadiskt på det som eventuellt skall bli en bok.

Av Stefan Manning - 26 april 2010 05:59

Ny arbetsvecka. Denna vecka kommer det åter att bli roligt att få gå till jobbet. Jag kommer att glida i ett nytt uppdrag, som kommer bli intressant och utmanande. Det kommer att innebära ett byte av teknikplattform för min del. Så är alltid roligt. Arbetsuppgifterna kommer att bli liknande de jag har, men ändå vara i ett helt annat stuk.

Jag känner att jag också sakta börjar bli bättre från hostan, även om jag hade två lätta hostattacker i natt. Men det går åt rätt håll. Som en följd av mina kommande arbetsuppgifter är min outoolk nerlusad av möten. Smällar man får ta.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards