Alla inlägg den 28 juni 2010

Av Stefan Manning - 28 juni 2010 19:58

Nedräkningen till Båstad Marathon har startat. Jag är inte ett hundra procent säker på om jag kan starta. Däremot har arrangören tänkt till och har utökat maxtiden frånb standard 6 timmar, till 7 timmar. Det lär nog behövas. Dels för att banan är krävande och del för att det kommer att bli en värmemara. Väderprognosen spår nästan 30 graders värme.

Det står inte så bra till just nu med min blåsa under tån på vänster fot. Skinn har skavts bort och jag har varit tvungen att klippa bort en del skinnslamsor. Men jag har ganska bra läkekött, så jag tror att det skall ha ordnat sig till lördag.

Av Stefan Manning - 28 juni 2010 07:44

Nu börjar resan med att bli OK igen till Båstad marathon. Det kommer att vara några dagar med stelhet och konstig gång. Jag har ju redan märkt en viss förbättring. Men så här är det alltid efter långa lopp. Igår när jag åkte hem var jag ganska förbannad. Idag har det lugnat ner sig.

Nu skall jag förbereda mig för att gå på kurs.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards