Alla inlägg den 2 juni 2010

Av Stefan Manning - 2 juni 2010 21:36

Dagens cykling hem från jobbet, gick bättre än föregående dagars hojande. Idag förärades jag en lättare medvind, som gjorde cykellivet lättare att leva. Men när jag kom hem var jag riktigt trött. Det sliter att träna. Imorgon skall det bli löpning, sedan vilodag.

Av Stefan Manning - 2 juni 2010 07:04

Morgonens cykling in till jobbet, blev en ren upplevelsecykling. Det blev dessutom min absolut snabbaste cykling in. Att dra iväg tidigt på morgon är trots allt riktigt bra. Det är mer eller mindre folktomt både på cykelbanor och vägar. Det gör att man kan trycka på rejält och man slipper stopp vid korsningar etc.

Denna morgon var inget undantag. Jag har dessutom börjat bli haj på att ligga i tempobågen. Idag tog det 50 minuter och 22 sekunder att trampa de dryga 23 kilometrarna till jobbet. Snittfarten blev 27,45 km/h. Jag har ett litet mål att komma till jobbet under 50 minuter. Nu är det inom räckhåll. Jag skall ha som mål att snitta 30 km/h dit också. Men vi tar en sak i taget.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards