Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av Stefan Manning - 6 augusti 2010 20:26

Just nu sitter jag och kollar på DN-galan. Det känns skönt. Innan galan var jag ute på ett löppass modell lugnare. Jag tog svängen över Kåhög och sprang ner till Sportlife i Partille. Där jag anmält mig till ett RPM spinningpass.

Det var ett riktigtbra pass och det var kul att få starta upp höst- och vintersäsongen av spinningen. Efter passet sprang jag hem, fast inte raka vägen, utan jag tog en liten extrasvänghem.

Tempot var inte högt. Totalt snittade jag 6 minuter på hela sträckan om man slår ihop dom. Men jag börjar även känna mig lite seg i kroppen och och det känns verkligen att jag går på minuskalorier igen. Detta är något jag för tillfället måste leva med och det pris jag måste betala för att kunna fortsätta min viktminskning till målvikten.

Av Stefan Manning - 6 augusti 2010 11:24

Har inte riktigt kommit på vad jag skall göra idag. Det blir i alla fall DN-galan på TV ikväll. Jag sneglar lite åt ett spinningpass på Sportlife, kanske kan det kombineras med en lite löptur dit.

Just nu sitter jag och sorterar bilder och jag har upptäckt att detta är mycket tidskrävande...

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards