Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av Stefan Manning - 3 augusti 2010 12:44

Jädrar vad jag älskar semester. Att sitta här och inte göra ett smack är underbart. Jag har använt min återhämtningstid med att sitta och rensa på min dator och göra backup. Nu börjar jag skissa på en strategi inför framtiden...

Det behöver inte vara kanonväder för att man skall njuta av ledighet. Jag längtar inte till jobbet.

Av Stefan Manning - 3 augusti 2010 09:25

Nu är äntligen min tävlingsberättelse klar. Det blev ett riktigt digert alster. Fast Ni som känner mig vet ju redan detta. Jag har roat mig att lägga in några bilder i denna text också. Några som Carina tagit och några som jag har lånat. Länken till min hemsida hittar Ni ute till höger bland länksamlingarna. När Ni väl kommit dit, så klicka på Tävlingar i menyn och välj sedan Triathlon. Trevlig läsning.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards