Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Stefan Manning - 16 februari 2011 11:52

Jag har så mycket spring i benen. Ikväll blir det träning med LEK. Jag kan inte heller låta bli att skåda in i framtiden för att staka ut min väg till Badwater. Jag vill också komma igång att springa till jobbet.

Av Stefan Manning - 16 februari 2011 09:38

Nu är mitt gästbloggande i Partille tidning över. Jag har skickat in mitt sista bidrag. Det har handlat uteslutande om ultralöpning och jag tog chansen att slå ett slag för detta och propagera för att springa ultra. Man måste ju ta tillfällena i akt och få svensk ultralöpning att synas mer och mer. För Er som missat detta så kan Ni läsa hela bloggen på:

http://www.partilletidning.se/nyhet_visa.asp?id=719&sidnamn=Veckansblogg

Scrolla ner i botten för attt läsa från början.

Av Stefan Manning - 16 februari 2011 07:17

Jag har börjat dagen med ett styrketräningspass i Kraftkällarn. Jag kan inte med bästa vilja i världen säga att detta är särskilt kul. För mig är detta ett nödvändigt ont och jag inser att jag kommer att ha igen detta när löparsäsongen drar igång på allvar. Speciellt när det skall springas långt.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards