Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Stefan Manning - 9 februari 2011 22:27

Imorgon gör jag ett nytt försök att ta mig till jobbet. Att köra ett lunchpass har jag redan skippat. Jag vill inte riskera ultraintervallerna. Nu har jag inte kutat sedan den 3 februari och då fjuttiga 6,25 km. Mycket påfrestande det här, men också karaktärsdanande och om mina planer går i lås, så får jag i mig 80 km på lördag. En helt OK kompensation.

Av Stefan Manning - 9 februari 2011 22:03

Nu är jag gästbloggare en vecka framåt i Partille tidning. Först inslaget kan Ni läsa här:

http://www.partilletidning.se/nyhet_visa.asp?id=719&sidnamn=Veckansblogg

Jag kommer skriva mycket om ultralöpning och ta tillfället i akt att upplysa lite mer om denna fantastiska sport.

Av Stefan Manning - 9 februari 2011 15:01

Nu trodde jag att allt var bra. Igår kväll gjorde jag iordning allt för att åka till jobbet. Matlåda och hela kit:et. Igår kväll började jag få en irritation i vänster öga och vaknade strax efter midnatt av detta irriterande öga. Det värkte och gjorde ont och det rann hela tiden tårvätska. Jag slet ur linsen där, men det blev inte bättre. Dessutom kände jag mig mer ruggig. Jag fick feber och hade svårt att sova. Så det blev till att stanna hemma även idag. Jag fattar inte vad som händer.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards