Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Stefan Manning - 21 mars 2011 20:18

Nu sitter jag här och försöker knåda till en mall för ett styrelseprotokoll i Word och jag upptäcker att det var ett tag sedan jag gjorde något mer avancerat i Word. Fan vad jag saknar Word Perfect - det var en riktig ordbehandlare. Fan så mycket enklare än Word.

Det får bli min första mission som sekreterare i IK Jogg

Av Stefan Manning - 21 mars 2011 10:15

Jag skall villigt erkänna att jag känner mig skitseg idag. Det är svårt att fokusera och hålla skärpan. Men jag skall fan inte ge mig. Ända in i kaklet...

Av Stefan Manning - 21 mars 2011 08:09

Nu är morgonens styrketräning avklarad. Ett halvtimmespass och det var grymt segt vill jag lova. Jag har bestämt mig att trots vedermödorna köra pulverdyngan denna vecka också. Inget att hålla på. Skall det göras, så skall det göras riktigt. Annars får det vara.

Däremot vet jag inte riktigt hur jag skall göra med löpning. Helgens två övningar har tagit styggt på mig. Därför kommer min löpträning att bli mer ad hoc än vanligt denna vecka.

Av Stefan Manning - 21 mars 2011 05:48

....som har kommit igen. Det är i alla fall vårdagsjämning och jag har landat på jobbet inför en ny arbetsvecka. Nästa helg är det sommartid. Äntligen börjar det bli ordning på torpet.

Jag är fortfarande ganska tagen efter helgens minst sagt utmanande övningar, som i normalfallet inte ens kommer i närheten av utmaning. Men jag överlevde. Nu är det dags att kila ner till Kraftkällaren för ett styrkepass om ett par minuter.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards