Direktlänk till inlägg 24 maj 2012

Ligger just nu på intensiven

Av Stefan Manning - 24 maj 2012 16:17

Under göteborgsvarvarvsmässan fick jag akuta smärtor och kunde inte stå upp.På akuten konstaerade man att jag skall vara tacksam som klarade mig. Jag har får et aorta dissektion (bristning i kroppspulsådern), Du kan läsa mer här: http://www.medtronic.se/sjukdom/aortadissektion/
Ligger fortfarande på intensiven.Det går mot bättringvägen men nu orkar jag inte skriva mera.

Men jag skall försöka skriva mer framöevr, bara jag själv orkar....

 
 
Ingen bild

Jan Ekmark

24 maj 2012 17:54

Förstod att något hade hänt då min "favoritbloggare" inte uppdaterat på ett tag :( Hoppas du kryar på dig så fort som möjligt.

 
Ingen bild

Örjan Mattsson

24 maj 2012 22:18

Blir helt förskräckt då jag läser vad som drabbat dig. Jag blev alldeles iskall först men känner mig lite lugnare då jag läst ditt inlägg här.

Det finns en kille på jogg Pär M som drabbats av samma sak och han har lyckats komma tillbaka riktigt bra.

Jag önskar dig ett snabbt tillfrisknande och hoppas att du snart mår bättre igen.

Krya på dig hälsningar från Höga Kusten
/Örjan

 
Micke Larsson

Micke Larsson

24 maj 2012 22:28

Jobbigt, men du är ju inte typen som låter en liten bristning i kroppspulsådern sabba träningen någon längre tid. Vila intensivt nu, och krya på dig!

http://www.fulmenkul.nu

 
Ingen bild

Nicklas Månspers

24 maj 2012 22:54

Hoppas du kryar på dig, i den takt det behöver ta!! Heja på dig Sinus!!!

 
Ingen bild

Frykenmo

24 maj 2012 23:04

Tänker på dig....krya på dig Stefan. Har jag vägarna förbi så kommer jag in o ger dig en kram ;-)

 
Ingen bild

Andre' Sinclair

24 maj 2012 23:29

Krya på dig.

 
Ingen bild

Pär M

25 maj 2012 00:26

hadde en karotisdissektion i september.(vänster halspulsåder)
skrivit om den på jogg.se (som extrem sjukdom och väg tillbaka)
var sitter din dissektion nånstans?
se till att vila.
och när dom säger att du ska va stilla så ska du vara det.

//Pär M

 
Ingen bild

Frida

25 maj 2012 06:35

Det låter riktigt hemskt, så krya på dig!

 
Ingen bild

Mia eriksson

25 maj 2012 08:19

Livet går inte i repris var rädd om dig

 
Ingen bild

Markus Aven

25 maj 2012 08:40

Lider med dig Stefan. Blev verkligen ledsen när jag hörde om det. Skönt att veta att du fick hjälp snabbt. Krya på dig.

 
Ingen bild

Fredrik

25 maj 2012 09:29

Krya på dig!!!!

 
Ingen bild

Anton B

25 maj 2012 10:11

Kämpa på!

 
Ingen bild

Carina N

25 maj 2012 12:02

Du är suveränt duktig och jag är imponerad av hur du kämpar!! PUSS!!

 
badgear

badgear

26 maj 2012 04:05

Ta hand om dig!

http://badgear.wordpress.com

 
Jennie

Jennie

26 maj 2012 23:32

Stort Krya på dig Stefan!

http://marathon2010.wordpress.com

 
Ingen bild

Daniel Norlander

29 maj 2012 19:14

Krya på dig Stefan!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stefan Manning - 10 augusti 2012 10:43

För att fortsätta följa mig. Gå till: http://ultrastefan.wordpress.com   Denna blogg uppdateras inte mer. Bloggen kommer dock att ligga kvar som arkiv. Detta är sista inlägget! ...

Av Stefan Manning - 10 augusti 2012 10:38

Hej kära läsare! Detta blir mitt sista inlägg på Bloggplatsen. Jag har tröttnat lite på denna webbplats och all reklam som skitar ner här. Ni har inte märkt något eftersom jag betalat för att hålla den reklamfri. Men det är ett mörker när man skall...

Av Stefan Manning - 9 augusti 2012 15:47

Nu fick jag tummen ur och besökt tandläkaren. Efter att ha haft lite ont i tänderna under ett par veckor fikc det vara nog. Jag ringde ner till Folktandvården för att boka en tid. Sköterskan som tog emot samtalet frågade om jag kunde vara där inom en...

Av Stefan Manning - 9 augusti 2012 11:38

Onsdag i mitt liv betyder en enda sak - LEK. Dagen då LEK-gänget samlas. Vi tränar lätt och äter en bit mat efteråt. Vi är tre par som gör detta varje onsdag. Nåja. Några gånger har vi fått hoppa över, men de har varit lätt räknade. Igår var det min ...

Av Stefan Manning - 8 augusti 2012 15:04

Nu har jag packat akutväskan om jag skulle behöva åka in till akuten. Vilket kommer att ske nästa hjärtflimmer. Det är inte som en läkares akutväska utan mer grejer som är bra att ha med sig under de långa väntetiderna. A4 kollegieblock, penna, reser...

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards