Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Stefan Manning - 5 februari 2012 15:01

Jag var faktiskt inte alls upplagd för att springa idag. Sådana dumheter måste ju stävjas å det bestämdaste. Alltså klär jag på mig och ger mig av ut. Temperaturen låg på 6,5 minusgrader och det blåste an svag vind i ett lätt snöfall. När jag väl började klä på mig så blev det lättare att övervinna motståndet.

Löpningen gick segt som vanligt. Jag hade icebugs på fötterna även idag. Väl ute var det bara att springa på. Många tankar far genom skallen och jag inser hur mycket saker det är runt omkring mig just nu. Det blir lite svårt att sortera ut allt. Jag måste hitta någon struktur i livet just nu. Rätt som det var hade jag sprungit en mil. De sista fem kilometrarna gick ganska lätt. Och de sista tre låga jag på 6:30 tempo, utan att knät protesterade. När jag väl kom tillbaka utanför porten så hade jag sprungit 15,4 km. Helt OK.

Egentligen skulle jag velat ha mer distans denna helg, men med tanke på kylan så får 13,2 igår och 15,4 idag anses som acceptabelt.

Av Stefan Manning - 5 februari 2012 11:02

Inte lika kallt idag, men dock kallt. men kunde jag springa igår, så kan jag springa idag. Just nu håller jag på att ladda upp. Det blir ungefär samma runda som igår. Det får räcka. Jag kommer inte heller att springa till jobbet denna vecka, utan sparar det till helgens ultraintervaller. Det skall bli skönt att komma ut och rensa skallen från alla tankar som far kors och tvärs genom skallen.

Jag kan säga så mycket att tillvaron kommer att bli lite komplicerad under februari månad, inte på ett negativt sätt. Jag skulle vilja se hur allt mynnar ut.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards