Alla inlägg den 2 mars 2012

Av Stefan Manning - 2 mars 2012 20:39

Så där ja. Nu har jag fixat ett nytt webbhotell. Jag valde binero.se efter att ha granskat deras villkor och kollat upp alla referenser. Dom har mycket bra villkor och är rekommenderade av konsumentverket. De har även varit bäst i test två år i rad i tidningen internet world.

Dessutom passade jag på att registrera en ny domän - ultrastefan.com.

Så nu har jag flyttat min hemsida till mitt nya webhotell och sparkat igång sidan. Det var ju hur lätt som helst. Ni kan ändra Era länkar från www.manning.nu/stefan till www.ultrastefan.com.

Sidan är sig lik. Nästa steg skall bli att ändra den lite.

Av Stefan Manning - 2 mars 2012 13:25

Batteriet på min jobbmobil börjar bli lite gistet. Jag frågade min chef om jag kunde beställa ett nytt batteri och han frågade vad jag hade för telefon. När jag visade upp den såg han förvånad ut och undrade hur länge jag har haft den. Jag sa att jag fick den 2005. beställ en ny blev svaret. Jag undrade varför, den funkar ju klockrent.

Men jag fick lite Stig-Helmer känsla när jag visade upp den.

Av Stefan Manning - 2 mars 2012 05:47

Sitter här och inventerar min to-do-list. Jag tycker att den börjar svälla igen, trots att jag varit duktig och betat av den. det här för tankarna till legenden om Sisyfos. Ni vet han som var tvungen att rulla upp en stor sten på ett berg och när den väl var uppe på toppen, så rullade den ner igen. För den kunde ju inte ligga kvar där uppe, så stackarna fick börja om från början igen. Och så där håller han på.

Så om jag lägger allt på min to-do-list i ena vågskålen och tid i den andra, så åker vågskålen med to-do duns ner i backen. Ingen lätt ekvation detta.

Av Stefan Manning - 2 mars 2012 05:31

Men hallå! Vi är redan inne i mars månad! Tiden går fort när man har roligt heter det ju. För min del har det väl varit roligt och mindre roligt. Fast faktum är att livet inte alltid kan vara roligt och jag är tacksam för att de mindre roliga bitarna i år har hållt sig på ett minimun.

Väderprognosen visade att helgen skall gå i solen tecken. Det tycker jag är roligt. Men på söndag måste jag jobba lite, vilket inte är lika kul. Å andra sidan skall jag inte sätta igång förränkl 16. Då skall vi uppgradera systemet som de svenska återförsäljarna jobbar i. Ingen rocket science, men det krävs lite handgrepp. Och fram tills dess hade jag tänkt att hinna med ett löppass.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards