Alla inlägg den 14 februari 2008

Av Stefan Manning - 14 februari 2008 17:38

Alla hjärtans dag. Naturligtvis går mina tankar till Carina. Jag hade på hemvägen stannat och köpt en blomma till Henne, som jag ställde på Hennes bord i arbetsrummet innan jag smög ut på morgonen. Nu gällde det att få dagen att gå. På lunchen var jag på Backaplan och köpte en liten flaska Champagne som vi skulle ha på kvällen och avsluta dagen med. Dessutom hade Carina skickat jättefina blommor till mig på jobbet. Gissa vad dom andra glodde. Och för att dämpa mitt pryltokeri köpte jag även en cykeldator med trådlös överföring, till trainern. Åkte hem även tidigt idag. Idag skulle det bli spinning på LSC. Våra vänner Ava och Nisse skulle vara med och köra. På schemat stod intervallpass med Marie eller det som jag kallar för Maries mördarpass. För det är verkligen grymt. Det har jag skrivit om förut. Jag kan intyga att både Carina samt Ava och Nisse var ganska möra efteråt. Jag fick nog känsla av att dom tyckte jag överdrev, men dom kunde nog bara konstatera fakta. Efter passet fikade vi hemma hos oss och snackade skit en stund. Efter dom hade åkte så knäckte jag och Carina Champagneflarran och snackade över var sitt glas in vi ganska trötta och möra kröp till kojs. En riktigt bra alla hjärtans dag.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards