Direktlänk till inlägg 10 juni 2009

Halv LEK

Av Stefan Manning - 10 juni 2009 22:53

Idag var det dags för Löparsällskapet Efterkälkens veckosammanträde. Det var inte så mycket träning idag. Jag kunde ju bland annat inte träna, utan fick nöja mig med att gå. Det var bara en som kunde träna, så kontetan blev att alla till slut gick. Så hela träffen gick så att säga på halvfart.

Denna dag var även min sista arbetsdag denna vecka, eftersom jag är ledig imorgon och på fredag. Tanken var ju att åka iväg till Vätterrundan. Men eftersom jag blev sjuk, så ställdes detta in. Nu skall jag istället hålla på med försäljning och flytt.

Kontrakten från hyresvärden kom idag på posten underskrivet av dom. Så nu är det ett hundra procent klart. Vi flyttar till Partille! Vi skall äntligen lämna hålan Gråbo. Jag kommer inte att sakna detta samhälle ett enda dyft (bortsett från banvallen utmed Mjörn). Gråbo kommer att arkiveras under förträngs för min del.

Jag har ordnat med att flytta el, försäkringar etc. Nu är vi på väg. Bara tre veckor kvar. Jag väntar. Jag längtar....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stefan Manning - 10 augusti 2012 10:43

För att fortsätta följa mig. Gå till: http://ultrastefan.wordpress.com   Denna blogg uppdateras inte mer. Bloggen kommer dock att ligga kvar som arkiv. Detta är sista inlägget! ...

Av Stefan Manning - 10 augusti 2012 10:38

Hej kära läsare! Detta blir mitt sista inlägg på Bloggplatsen. Jag har tröttnat lite på denna webbplats och all reklam som skitar ner här. Ni har inte märkt något eftersom jag betalat för att hålla den reklamfri. Men det är ett mörker när man skall...

Av Stefan Manning - 9 augusti 2012 15:47

Nu fick jag tummen ur och besökt tandläkaren. Efter att ha haft lite ont i tänderna under ett par veckor fikc det vara nog. Jag ringde ner till Folktandvården för att boka en tid. Sköterskan som tog emot samtalet frågade om jag kunde vara där inom en...

Av Stefan Manning - 9 augusti 2012 11:38

Onsdag i mitt liv betyder en enda sak - LEK. Dagen då LEK-gänget samlas. Vi tränar lätt och äter en bit mat efteråt. Vi är tre par som gör detta varje onsdag. Nåja. Några gånger har vi fått hoppa över, men de har varit lätt räknade. Igår var det min ...

Av Stefan Manning - 8 augusti 2012 15:04

Nu har jag packat akutväskan om jag skulle behöva åka in till akuten. Vilket kommer att ske nästa hjärtflimmer. Det är inte som en läkares akutväska utan mer grejer som är bra att ha med sig under de långa väntetiderna. A4 kollegieblock, penna, reser...

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards