Alla inlägg den 11 september 2009

Av Stefan Manning - 11 september 2009 21:56

Jag var tvungen att göra en systemåterställning på min Garmin idag innan jag pep iväg från jobbet. Så nu har jag tappat alla träningspass i klockan inklusive det i morse på väg till jobbet. Grrrr....  Men eftersom jag gjorde sub 60 - 59.20 så kom jag för en gångs skull ihåg både tid och sträcka (20,64 km). Retfullt men så kan det vara ibland.

Av Stefan Manning - 11 september 2009 21:43

Äntligen fredag. Arbetsveckan avslutades med en cykling från jobbet och hem. Jag tog det lite lugnare än på ditvägen. Och det var lite mer nedför när jag åkte hem också. En ganska hektisk dag som fick ett trevligt slut.

Väl hemma så duschade jag och bytte om. Sedan bar det iväg för att hämta några lampor Carina hade beställt. Dom gjorde sig skitbra i våra fönster. Riktigt snyggt. Jag mixtrade samtidigt med kablarna till TV-DVD och allt det där och lyckades krana in några skogskanaler, så nu har vi basutbud på TV. Inte illa.

Av Stefan Manning - 11 september 2009 09:15

Det vart cykling till jobbet idag också och det blir följdaktligen cykling hem också. Jädrans vad flitig man har blivit. Idag gjorde jag sub 60 till jobbet och hade hyfsat bra flyt med stoppljusen. Får väl se när det anfallet går över. Men jag har i alla fall lite substitut för utebliven löpning om inte annat en bra träning inför kommande 24 timmars spinning. Jag har lite vaga planer på att ge mig på ett löppass i helgen. Foten känns bättre och bättre och svullnaden har gått ner. Så det känns lite som om man är fit for fight igen. Men den mest prioriterade saken till helgen blir att sova. Det skall bli gôtt.
Jag tänkte mitt i allt flyttande och dylika aktiviteter ta tag i studierna igen. "De ä möcke nu..."

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards