Alla inlägg den 16 september 2009

Av Stefan Manning - 16 september 2009 21:36

Idag tog jag ett riktigt bra after work pass. Efter att ha hämtat upp Carina på väg från jobbet, så bytte jag omdelbart om till löpoutfit och gav mig ut på en runda. Carna packade sina bowlingklot och drog i väg till träning i hallen. Min tur gick upp till Humlebadet via Jonsered upp till Aspen. Det kändes bra hela vägen och hade inte det minsta ont i foten. Inte ens när jag tryckte ner högerfoten i skon gjorde det ont. Totalt blev det 11,11 km. Tempot var inte högt och den sista halvan kändes seg. Det märktes att det var ett tag sedan man sprang lång. Däremot är jag lite öm i fvänste fot. Skon tryckte på lite extra framtill. Det kan ju vara att jag snörade för hårt också. Imorgon vilar jag igen och det gäller att ta det försiktigt.

Men jag är mycket nöjd med dagens övning.

Av Stefan Manning - 16 september 2009 06:53

Igår invigde vi i LEK våra nya linnen. Det såg riktigt prydligt ut när vi kom stånkandes. Själv sprang jag igår helt obehindrat. Ingen smärta - ingenting. Härmed förklarar jag mig helt återställd. Det känns skönt. Nu skall jag ändå ta det lugnt med träning, eftersom jag måste balansera detta begär med andra plikter, som studier och flytt. Det är kanske lika bra att få flytt helt avklarad så har man ett problem mindre att ta hänsyn till.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards