Alla inlägg den 6 januari 2010

Av Stefan Manning - 6 januari 2010 22:16

Nu när jag satte mig ner för att skriva kvällens blogginlägg, kollade jag in stegräknaren. Den visade exakt 10000 steg. Även idag uppnådde jag målet. Skitnöjd med det. Den enda smolken är att nu börjar den berömda huvudvärken komma smygande. Nicht gut.

Av Stefan Manning - 6 januari 2010 18:25

Nu på kvällskvisten drog jag och Carina ut på powerwalk. -11 grader och 6 m/s var förutsättningarna. Men vad gör man inte för att få ihop sina steg. Just nu fattas ca 1000 steg, men dom skall jag fan i mej trippa ihop innan jag sluter ögonen idag. Turen gick ner till Sportlife i Partille och tillbaka. Det är halkigt i Partille nu.

Nu skall vi värma oss med lite te. Sedan är det dags att göra sig iordning för jobbet. * kväk *

Av Stefan Manning - 6 januari 2010 15:33

Nu börjar det märkas att man inte äter så mycket som man brukar. Jag börjar närma mig den första tröskeln, nu gäller det att at sig över denna. Det finns inga genvägar, det finns inget bakåt, det finns inget stopp. Bara en väg, framåt. Så nu drar jag mig tillbaka in i bubblan igen.

Sedan skall jag nog erkänna att dagens pass var riktigt jobbigt.

Av Stefan Manning - 6 januari 2010 14:11

När jag vaknade upp idag snöade det och blåste fan. Jag hade bestämt mig för att ge mig ut och springa och så skulle det bli. Jag bestämde mig för att korta ner rundan till 6,4 km - runt Kåhög. Detta visade sig vara ett klokt beslut. Större delen av vägen var oplogad och jag fick pulsa i decimeter djup snö. Det var segt, riktigt segt. Men samtidigt tänkte jag att det är inte nu som man skall gnälla över. Det är efteråt då man är nöjd man skall njuta över vad man har gjort. Men jag var grymt trött då jag kom hem igen. Hujedamej....   Fast nu är jag nöjd  :-)

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards