Alla inlägg den 3 september 2010

Av Stefan Manning - 3 september 2010 23:23

Men väl löpning. Jag hann inte hem från jobbet i tid. Som kompensation fick jag ta 11,1 km löpning istället. Det kändes hyfsat bra och det var första löppasset efter 48 timmars. Lite grann kände jag av 48 timmars, men det störde inte.

Helgen skall ägna åt pluggande, lite träning och lite jobb, men framförallt sova!

Av Stefan Manning - 3 september 2010 09:35

Om jag har lite flyt, så kanske jag hinner ett spinningpass ikväll. Jag ber en stilla bön...

Av Stefan Manning - 3 september 2010 05:51

Lyssnade igenom den första föreläsningen igår och det vore ju synd att säga att det var någon fart i den. Och sedan vet jag inte vad det är med högskolor. Nu har jag hamnat på ett ställe, där man envisas med attt pyttsa ut uppgifterna efterhand. Ingetnting får läcka i förväg. Men hallå! Vi är vuxna människor, som har ett jobb. Lägg ut hela klabbet så kan man få ta detta i sin egen takt. Hur jädrans svårt kan det vara på en skala?

Den andra kursen jag läser gör så. Alltihopa ligger ute. Inlämningsuppgifter, föreläsningar, läsanvisningar. Sedan har man klarat ut att deadline för allt är den 9 januari. That's it. de har ett väldigt aktivt forum, så man är inte ensam när man kör sin kuurs. Men detta ger mig en möjlighet att kunna styra mina studier och balansera mellan jobb och träning och allt annat.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards