Alla inlägg den 22 mars 2011

Av Stefan Manning - 22 mars 2011 21:25

Det var bökigt att åka från jobbet till I-trim idag. Det var alla ufons dag i trafiken. Alla dessa inkompetenta bilförare som på fullaste allvar tror att dom kör så djävla bra när man pratar itelefon. Dom som tror att andra bilförare tänker åt dom och därför inte behöver använda blinkers. Dom som tror att tjockleken på ett bladmått är ett bra mått på att hålla avståndet till framförvarande bil. Och dom som är så djävla dumma att man kör ut och ställer sig mitt i en korsning, trots att all trfik står stilla framför, med påföljd att korsande trafik inte kommer fram.

Med andra ord olyckor. Tack vare dessa katogorier bilåkande pungdjur tog det osedvanligt lång tid att ta sig den ynka sträckan till Nordstan. Så jag han bara träna två varv i cirkeln i stället för mina planerade 4 varv. Sånt gör mig sur.

Av Stefan Manning - 22 mars 2011 14:10

Idag efter jobbet skall det tränas, men för ovanlighetens skull blir det inte löpning. Nope! Det kommer att cirkelträning ner på I-trim. Detta eftersom jag skall dit på ett gruppmöte kl 18. Då passar det ypperligt att köra några varv därnere.

Av Stefan Manning - 22 mars 2011 10:40

Nu ligger min gamla kåk ute till försäljning. Naturligtvis kollade jag in bilderna. Mycket är ändrat och samtidigt känner man igen sig. 2 millar begär man idag. Vi fick 1,6 för kåken när det begav sig 2005.

Inte för att jag vill tillbaka dit, men det är ett djävligt fint läge om man vill bo i ett lugnt område.

Av Stefan Manning - 22 mars 2011 07:55

Har redan varit inne på skatteverkets hemsida och kollat om man fått tillbaka på skatten. Och det hade jag - 5 papp. Vad skall jag göra med denna rikedom? Lägga undan till Badwater? Nya löparskor? Grundplåt till en ny hoj? Det finns en hel del andra hål att täppa till med dom stålarna också. Så att sätta sprätt på dom är inga problem.

Av Stefan Manning - 22 mars 2011 06:02

Dags att börja fundera på en plan för TEC. Viken näring skall jag ha med mig och hur ofta. Jag vill ha en plan vad jag skall göra vid varvningarna. Äta, klädbyte etc. Vad skall jag ha med mig på banan och vad skall jag ha i min dropbag.

Av Stefan Manning - 22 mars 2011 04:24

Varför inte passa på att blogga så här på småtimmarna? Det blir långa dagar denna vecka. Denna inte undantagen. Jag sympatigårupp med Carina idag. Den stackarn skall på tjänsteresa till Stockholm och skall åka tåg mitt i natten.

Jag lider med Henne, därför tänkte jag att en kopp kaffe tillsammans på morgonen kunde vara trevlig. I normalfallet en vanlig arbetsdag har vi inget som helst umgänge, eftersom jag drar iväg när Hon sussar.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards