Alla inlägg den 21 maj 2011

Av Stefan Manning - 21 maj 2011 22:22

Nu har jag i dagarna två hjälpt till i 2XU:s monter med försäljning och rådgivning. En totalt helt ny erfarenhet för mig. Desto mer spännade. Jag tänkte först att det här kommer inte att funka, men det har gått ruggigt bra. Behövde inte kunna så mycket om produkterna, jag delade med mig av mina erfarenheter och upplevelser och det räckte långt.

Dessutom blev det många möten mad människor som jag tycke var jättespännade. När kompressionskläder diskuterats i trådarna på en del forum har det alltid bildats två läger. Ena sidan de som sägger att detta bara är snack och de som köper det hela. Jag hade räknat med att det skulle komma fram neggon och säga att detta bara är humbug. Men icke! Inte en enda. Det var ett par tveksamma, men de ville bilda sig en uppfattning. Men det fanns ett stort intresse och många var nyfikna och frågade. Det var himlöa kul.

Efter detta var jag hos några jogg-kompisar på lite after run och drack ett par öl och pratade. En underbar nedvarvning.

Av Stefan Manning - 21 maj 2011 22:13

Idag körde jag en transportlöpning in till Slottskogsvallen. Sprang via Sävedalen, Munckebäck, förbi Skatås ocj Liseberg via Korsvägen. Eklanadagatan upp och över Guldheden, sedan via Sahlgrenska och vitsippedalen i Botaniska trädgården och till Slottskogsvallen.

En förvånansvärt trevlig tur. Jag tog det väldigt lugnt eftersom jag fortfarande var seg i benen. Hela sträckan stannade på 16,42 km. Det var inte så långt som jag trodde till Slottskogen. Jag konstaterade att jag hade 13 km till akuten på Sahlgrenska, så nästa gång kan jag ju alltid springa dit  :-)

Av Stefan Manning - 21 maj 2011 22:04

Även idag blev en lång dag. Hemma strax innan tio på kvällen och jag drog iväg strax efter nio imorse. Mycket upplevelser och mycket intressanta möten med människor.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards