Alla inlägg den 4 juli 2011

Av Stefan Manning - 4 juli 2011 13:32

Jag fick döva den värsta börja-jobba-åmgesten med en lunchlöpning. Det var fruktansvärt stelt den första kilometern men det släppte efter hand och jag kunde springa på hyfsat bra. Varmt och gott ute trots att det inte var gassande sol. Totalt blev det 11,66 km. Känner mig ganska nöjd med tanke på att jag sprang en slitsam marathon i förrgår.

Av Stefan Manning - 4 juli 2011 06:37

Om exakt en vecka startar årets upplaga av Badwater ultramarathon. Jag kommer att sitta som limmad framför datorn och se på web-sändningen. Lita på det. Tänk om man ändå kunde få vara där.

Av Stefan Manning - 4 juli 2011 05:39

Tja...  Då sitter man här igen på pengageneratorn. Livets längsta moment 22. Jag vill inte jobba, utan träna och tävla. Men jag måste få inkomst för att bo, äta och träna. Alltså måste jag jobba. Hmmm...

Så här sitter jag nu efter två veckors ledighet, som varit mycket lyckad ur träningssynpunkt, men totalt misslyckad ur avstressningssynpunkt. Tur är att man är ultralöpare. Bara att bita ihop och mala på. 4 veckor till nästa ledighet. Det får bli mitt delmål.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards