Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Stefan Manning - 4 mars 2012 19:47

Jag har en riktigt grym sambo. Vi har inför årets Vasalopp gissat tiden för vår LEK-kamrat Kenth Sandberg. Jag låg väl längst ifrån, men Carina var desto pricksäkrare. Kenth gick i mål på 9:09:52. Carina gissade på 9:09:51. En sekund fel! Kenth! Du kunde väl vänt Dig om en gång och tittat bakåt och då saktat ner lite och tappat den där sekunden!  :-)

Jättestort grattis till Din Vasalopps comeback, Kenth! Mycket bra jobbat!

Av Stefan Manning - 4 mars 2012 15:53

Nu har jag varit ute på en träningsrunda idag också. Det blev nästan samma sväng som igår. Det var ett ganska ordinärt träningspass måste jag säga. Varken bu eller bä.

Det gick förvisso lite segare än igår, men det var inte så konstigt, jag hade tömt mig ganska bra igår. Nu är det vila imorgon och på tisdag morgon, springer jag till jobbet. Sedan vila till Skövde 6H.

Av Stefan Manning - 4 mars 2012 09:07

Ingen vasaloppsspinning detta år heller. Jag är inte medlem i Sportlife eller Lerums sportcentrum heller. Och de hade inte funkat med träningen ändå. Lerums sportcentrum kör fortfarande med det där korkade kvalet. Skall man följa det så går det inte att genomföra några tävlingar under januari och februari. Löjligt.

Men jag följer loppet på TV och i synnerhet följer jag min LEK-kamrat Kenth Sanberg som gör comeback där. Heja Kenth!

När loppet är över är det dags att hoppa i springkläderna och dra några kilometer, innan det är dags att sätta sig fram jobbdatorn och jobba lite denna söndag.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards