Alla inlägg den 3 februari 2008

Av Stefan Manning - 3 februari 2008 17:15

Idag blev det tradtionsenligt spinning. Alppasset uppför Alpe d'Huez. Inspirerad av att det går ett triathlon där också, tog jag i lite extra. Från och med idag så kommer jag aldrig att sitta ner och trampa dom sista 28 minutrarna. Det kändes så bra och jag kände mig så stark. Nu sitter jag och tittar på denna film och försöker verkligen memorera den banan inför ett eventuellt kommande triathlon.

Lite senare på dagen var jag och Carina och kollade på en bostadsrätt i Skallsjö. Den var verkligen läcker och det fanns mycket där som gjorde oss sugna och det ryckte lite i "slå-till-tarmen". Men det fanns också saker som inte var tilltalande och dom vägde lite väl tungt. I nuläget är vi bara runt och tittar, tills dess vi hittar något. Vi har inte precis bråttom.

På eftermiddagen syndade vi. Vi föll för latmasken och köpte hem pizza. Men den hade vi å andra sidan verkligen jobbat ihop idag. 

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards