Alla inlägg den 20 april 2008

Av Stefan Manning - 20 april 2008 22:31

Idag blev det en låååång sovmorgon. Det finns inget som går upp mot en rejäl sovmorgon att få vakna av sig själv utan att bli väckt. Kanon! I just love it! Idag har jag gått runt och småfixat i huset. Det sista i Niklas rum gjordes iordning.

Jag har även tagit ut utenöblerna och hammocken. Passade på att inviga den med en liten kort powernap. Mmmmm.... underbart. Lite senare på eftermiddagen kom Robert och Malin på besök och vi satt en stund i soffan och löste en hel del världsproblem. En ganska bra dag. Fick inte gjort allt jag hade tänkt mig, men de viktigaste pinkterna på to-do-listan kunde i alla fall bockas av. Nästa viktiga punkt blir att få lite ordning och reda i mitt arbetsrum, närmare bestämt runt omkring mig. På alla de sätt.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards