Alla inlägg den 29 maj 2009

Av Stefan Manning - 29 maj 2009 21:33

Jepps, snart är det dags att nana kudden. Imorgon skall man ju upp i svinottan . Visserligen får jag åka tåg och sussa där lite. Men jag har kollat av Europalöparna. Dom har nu kommit till Mora. Inte oväntat så leder tysken Rainer Koch totalt. Och han har hitintills tillryggalagt 2816,7 km på 233 tim 5 min och 35 sek. Detta ger ett totalsnitt på 4:45 per km!!!!!!!

Jag hade förmånen att få cykla bredvid denna duracell-tysk och han sprang då och pratade med mig som inget har hänt i 4:49 tempo. En otroligt trevlig kille dessutom. Fan vad han imponerar på mig. Han kommer att vara mitt föredöme att tänka på imorgon. Vilken kille.

Det går även bra för våra svenska deltagare. De lunkar på i disciplinerad och jämn takt. Jag vet inte varför, men jag är djävligt avundsjuk på dom.

Av Stefan Manning - 29 maj 2009 17:54

Jag har varit ledig från lunch idag för att ta itu med diverse grejer. Nu håller jag på att plocka ihop mina prylar inför morgonsdagens tågresa till Stockholm. Det kommer att som vanligt när det gäller Stockholm marathon att bli en het tillställning. Jag har druckit mycket vatten. I år liksom förra året kommer jag att satsa hårt på att kyla skallen. Det gör mer än vad man tror. När packningen är färdig skall jag bara sitta ner och ta det lugnt. Varför åker jag upp och springer denna överreklamerade mara? Jag vet faktiskt inte. Känner mig inte så jätteupplagd just nu för morgondagen. Det gjorde jag inte förra året heller, men det gick över när jag satt på tåget upp. Under årets mara har jag en hel del att fundera på dessutom.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards