Alla inlägg den 26 september 2009

Av Stefan Manning - 26 september 2009 19:45

Så var det dags för spinningpremiär. Det skulle trampas på sportlife vid backaplan idag. Med Anders Nilson - han blev känd som rejvmannen under den första Rosa bandet spinningen. I år kommer han att köra ett pass där. Nu visade det sig att det hade blivit strul med bokningar och tider. Så det var i slutändan bara jag ensam kvar bland deltagarna. Men vi körde ändå. Och djävlar vad han körde. Det var inget pass för mesar. Men det var ett bra pass och en mycket fin säsongspremiär för spinning. Bra kört Anders. Jag tog även tillfället i akt att förhöra honom när han skall köra sitt pass under Rosa Bandet dygnet. För timmen innan skall jag softa lite för att orka med.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards