Alla inlägg den 24 februari 2010

Av Stefan Manning - 24 februari 2010 19:44

När jag kom hem idag beväpnade jag mig med en skyffel och tog mig ut på terassen. En och halv timma senare var terassen färdigskottad. Jäsikens vad mycket snö, men nu kan all snön få ligga på utsidan terassen och smält. Med lite flyt kan man kanske få ut däckstolarna en solig vårdag och ligga och titta på jur den undanskottade snön smälter. Det vore ju trevligt.

Av Stefan Manning - 24 februari 2010 12:44

Det får nog bli ett pass med skottning i eftermiddag. Nu skall ett mildväder komma in och efter det lär det bli svårskottat. Jag vill passa på nu medan det är lätt snö. Man måste ju hjälpa snösmältningen på traven så mycket det någonsin går. Undrar hur det blir att springa till helgen?

Av Stefan Manning - 24 februari 2010 05:50

Onsdag morgon. 6 minus och det var dimma ute! Det var helt OK att köra bil, inga problem. Och är åter på jobbet för en långpanna i ekorrhjulet. Igår var en trevlig kväll med LEK-gänget som avlade besök hos oss. Vi var ut och sprang upp till Kåhög och avslutade med den sedvanliga middagen. Ja det är så. Tisdagskvällarna är heliga. Nu kavlar jag upp ärmarna och kastar mig in i jobbet. Vi har nu kommit en dag närmare snösmältningen och barmarken.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards