Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Stefan Manning - 17 februari 2010 20:18

Det har varit full fart med allt idag, utom tränigen. Jag sliter som ett djur med att komma åt mina utbildningsservrar på Högskolan i Skövde. Jag har fått igång terminalprogrammet och kunnat logga in på servern. Men när jag skall koppla mig till SQL-servern och PHP_Admin. Då tar det stopp. Det verkar som om kontona inte är riktigt korrekt uppsatta.

Det hade varit enklare om man fått skruva på sin egen burk. Att det skall vara så djävla märkvärdigt att få plugga lite...

Av Stefan Manning - 17 februari 2010 05:58

Onsdag idag - "lillelördag". Snart är halva veckan gjord. Det konstiga idag var att jag vaknade och var så groggy och sömndrucken. men ändå så känner jag mig förhållandevis pigg. Förändringens vågor som rasar inuti min kropp?

Hur som helst önskar jag Er en bra dag.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards