Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Stefan Manning - 1 februari 2010 22:30

Måste erkänna att jag är ganska trött av någon outgrundlig anledning. Min rapport från Espoo får vänta lite. Så Ni som känner mig vat ju att jag är ganska tjatig inte bara i tal utan även i skrift. Därför orkar jag inte hacka ner hela storyn nu.

Men att på mycket nära håll få uppleva ett världsrekord är en oförglömlig upplevelse. Det gjorde djupt intryck på mig.

Av Stefan Manning - 1 februari 2010 08:25

Sitter på Finlandsbåten och tar bara en snabbkik. Skall berätta mer sedan när jag är hemma. Det blev ett ganska tufft lopp med mycket manfall. Jag nådde inte mitt mål, men jag är jättenöjd och jag har aldrig bokstavligen talat, varit så nära ett världsrekord som jag var igår. Det hela var en fantastisk upplevelse. Jag har sovit som en stock.

Detaljerad berättelse kommer senare när jag är hemma.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards