Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av Stefan Manning - 5 augusti 2011 19:42

Jaha! Nu har jag hastigt och lustigt hakat på ett gäng som skall springa imorgon från Alingsås till Göteborg.Däremot kommer jag inte att köra hela vägen. Jag hoppar av när vi passerar hemmet i Partille. Min son Niklas kommer också hem på eftermiddagen för att hjälpa mig med lite elektriskt. Annars hade jag nog kunnat hänga med till centralstationen som är slutmålet.

Då får man väl förbereda sig lite då.

Av Stefan Manning - 5 augusti 2011 18:30

Nu har jag sorterat medaljer och fotat dom. Jösses! Det var ju en diger skörd. Skall nu se vad jag skall göra med allt. Jag har i alla fall lagt dom i plastpåsar och märkt upp med årtal.

Några goa minnen flög allt förbi...

Av Stefan Manning - 5 augusti 2011 13:21

Idag kom det grejor på posten. Jag fick ett par nya löparskor ASIC Nimbus 13 2E, samma skor som jag redan har. Men jag behöver ett par till för att altenera. Mitt gamla par, som jag haft sedan 1 juni i år, har redan avverkat 750 km, så ett par nya är välkomna.

Dessutom kom min sista bok till kursen - en engelsk/svensk medicinsk ordbok. Nu kan man börja plugga på allvar.

Av Stefan Manning - 5 augusti 2011 10:02

Vilodag idag och regnet det bara faller. En ganska bra kombination. Det ger tid att läsa, kolla löparfilmer och tid till mitt nya projekt - att gå igenom och sortera alla gamla medaljer och märken som man samlat på sig under åren.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards