Alla inlägg den 1 juli 2012

Av Stefan Manning - 1 juli 2012 22:18

Hemma igen efter en liten miniweekend i Nösslinge. Det var verkligen ett riktigt välkommet avbrott i vardagen. Vi startade upp med en längre promenad på 3,75 km. Så långt har jag inte gått sedan jag lämnade sjukhuset och det kändes bra. Väl tillbaka skulle det badas. Jag bestämde mig för att ta ett dopp. Det var lite pirrigt när jag gick ner eftersom jag inte visste hur jag skulle ragera på kallt vatten. Men det gick riktigt bra och jag fick därmed gjort en kraftigt försenad badpremiär. Sedan var det lite slappande på altanen, innan vi packade ihop oss och åkte hem.

Tack Eva och Nisse för att vi fick komma ner. Det var en lisa för våra själar.

Av Stefan Manning - 1 juli 2012 09:06

Nu är det juli månad.Halva 2012 är avverkat.Idag är det exakt 3 år sedan vi flyttade till vår fantastiskt fina lägenhet i Partille.Nu har jag vaknat upp i Nösslinge, på Eva och Nisses sommarställe efter en underbart trevlig och avkopplande grillafton. Om exakt 2 månader gifter jag och Carina oss här nere.En osedvanlig bra start på månaden.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards