Alla inlägg den 16 november 2009

Av Stefan Manning - 16 november 2009 20:42

Jag och Carina har slagit vad. Om jag får VG på mitt avslutande webbprojekt på webbkursen vi läser, så skall jag raka av mig skägget. Om jag "bara" får G så köper Hon mig 6 flaskor öl - Spaten  *dreglar*

Jag fick VG på min webbplatsanalys och Carina tror att jag kommer få VG på mitt avslutande webbprojekt. Min nya hemsida alltså. Det tror däremot inte jag. Därav bakgrunden till vadslagningen. Så vill det sig väl eller hur man nu skall uttrycka det, så riskerar jag att bli skägglös. Hmmm....

Av Stefan Manning - 16 november 2009 20:36

Jag trodde i min enfald att Marieholmsleden på morgonen var ett eldorado för de som sätter i system att köra i vänsterfil. Men djävlar vad fel jag har. Det finns ett värre ställe: Lundbyleden. Där är syftet för en hel del bilister att man skall korka igen lederna. Skapa köer och trafikkaos. Vänsterfilskörarnas Shangri-la. Och det verkar även gälla de så kallade yrkescahufförer som gärna går ut och blockar vänsterfilen.

Vill Ni träna upp Ert tålamod? Åk Lundbyleden i rusningstrafik. Själv är mitt försvarsvapen en bra ljudbok.

Av Stefan Manning - 16 november 2009 12:52

När jag provkörde win webbplats från jobbet sket det sig. Menyn låg fel. Vi kör både IE6 och IE7 där som webbläsare. Men jag har nog kommit på vad det är och en möjlig work around för att rätta till det. Så jag skall ha med mig två bärbara datorer hem ikväll för att testa. Ibland lönar det sig att vara extra petig.


Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards