Alla inlägg den 26 november 2009

MoH

Av Stefan Manning - 26 november 2009 23:46

Så där jag, nu har jag dristat mig att installera ett spel. Det kan ju vara på tiden att man får lite avkopplning på det här bygget. Hittade en DVD box i lådan - Medal Of Honor - Airborne. Jag har precis genomgått fallskärmsjägarutbildning och blivit luftlandsatt i en by på Sicilien i nådens år 1943. Uppdraget är att slå ut tyska luftvärnsbatterier. Där har jag sparat spelet och har något att se fra emot till julledigheten. Det var banne mej länge sedan jag spelade.

Av Stefan Manning - 26 november 2009 06:48

Igår kväll gjorde jag och Carina färdigt redovisningen. Detta var det absolut sista momentet i vår kurs och jag måste nog säga att det var ett av de mest givande. Att få se andra kursdeltagares alster. Ge feedback och få feedback. Jag inser att jag skall nog göra om min sida lite till. Det kommer att knyckas lite ideér här och var. Jag har gjort en liten tankegroda under resans gång. Detta gör att jag måste bryta upp parketten lite grann i alla fall, för att få till det.

Men hur som helst det enda vi behöver göra nu, är att vänta på betyget.

Av Stefan Manning - 26 november 2009 06:33

Det var ett tag sedan jag skrev några rader. Jag har varit igenom en liten kris. Jobbet höll på att knäcka mig och jag balanserade vilt på kanten till att packa ihop och sjukskriva mig. Det r en fruktansvärt obehaglig känsla av att inte orka det mest enklaste ting och att inte räcka till. Att jag är sliten just nu råder det inget tvivel om. Men nu är jag igenom den värsta dippen. Nu gäller det att hålla sig på rätt köl framöver. Jag har varit där förut och vet vad det innebär och jag vill under inga omständigheter dit igen. Men tak vare Carina och mina vänner kan jag - än så länge - hålla det på armlängds avstånd.


Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards