Alla inlägg den 9 november 2009

Av Stefan Manning - 9 november 2009 20:45

Idag måste det ha varit spårvägens dag. En spårvagn körde in i en lastbil. En person svårt skadad. En annan spårvagn fick något bromsfel borta vid Chalmers, rökfylldes och fick utrymmas. Slutligen så rasade en kontaktledning ner vid KOrsvägen och ett antal linjer blev ståendes stilla.

Jodå, visst är väl kollektivtrafiken att föredra?

Av Stefan Manning - 9 november 2009 20:40

Hmmm.... inte mycket med mig nu för tiden. Konstant huvudvärk, högt blodtryck, stress, lätt tinnitus, skakningar i vänster hand och för högt PSA-värde. En olycka kommer sällan ensam. Kanske är det dags att utsätta sig för strapatser igen. Då mådde jag i alla fall bra. En vecka till av lite "dekadens", sedan sätter jag fart igen. Jag lovar.

Av Stefan Manning - 9 november 2009 16:30

För en halvtimma sedan startade Kari Martens för andra året i rad en tiodubbel ironman. Förra året körde dom 10 dubbel simning, 10 dubbel cykling och sedan 10 dubbel löpning. I år skall dom köra en ironman varje dag i 10 dagar! De Ni! Naturligtvis skall jag följa hans förehavanden. Jag håller alla tummara som går att hålla. Detta gäller även för den andra svenske deltgararen - Greger Sundin från SPIF Triathlon. Detta är en utmaning som går långt utöver det vanliga. Bara att ställa sig på startlinjen är reeespect!

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards